Brandje in Swifterbant.
Brandje in Swifterbant. Facebook Politie Dronten

Geen inbraak, wel een containerbrand in bedrijfspand aan Maalstroom in Swifterbant

112

SWIFTERBANT - De brandweer heeft vannacht een beginnende brand in een afvalcontainer binnenin een bedrijfspand aan de Maalstroom in Swifterbant geblust.

De politie ontving tegen drie uur een melding dat er een inbraak zou zijn bij het bedrijfspand. Tijdens een ronde om het pand constateerde een agent geen braakschade, maar wel de beginnende brand.

„De brandweer was snel ter plaatse en had de brand snel onder controle”, aldus de politie.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Afbeelding
Waarom Kampen? Frederique van Winsen: ook al woon ik in Diemen, een bezoek aan Kampen voelt als thuiskomen! 5 uur geleden
Afbeelding
Waarom Kampen? Jantine Jimmink verhuisde van Amsterdam naar Kampen voor een betaalbaar thuis in de historische binnenstad. 5 uur geleden
Wethouder Duvekot
Peter Duvekot (Dronten Sociaal) gekozen tot voorzitter Nederlandse Vereniging voor Raadsleden 5 uur geleden

Abonneer gratis

op de digitale krant en op
de wekelijkse nieuwsbrief.