‘Aanbiddingsavond’ met de band In Salvation in kerkcentrum De Ark

Algemeen

DRONTEN - Stichting Presence verzorgt op donderdag 31 oktober (19:30 uur) een avond in kerkcentrum De Ark: „Het doel van Presence is Gods aanwezigheid zichtbaar maken in de levens en roepingen van mensen, in de kerk en op plekken van invloed in ons land.”

„Een avond vol prachtige aanbidding”, kondigt de organisatie aan, „Zing mee met bekende liederen zoals 'Jezus Overwinnaar' en geniet van hedendaagse aanbiddingsmuziek.”

De avond maakt deel uit van de landelijke Presence Tour. Naast de band In Salvation verlenen Wim Hoddenbagh en spreekster Esther Vorsterman van Oijen medewerking.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Afbeelding
Starterslening helpt vooral middeninkomens aan eerste koopwoning 26 jun, 17:30
Afbeelding
Franse sfeer in stadscentrum SuyderSee deze zaterdag 26 jun, 17:04
kieker op de kunstmarkt in Dronten
Vive La France, de kunstzinnige bruine kiekendief vliegt rond Ingezonden 26 jun, 16:08

Abonneer gratis

op de digitale krant en op
de wekelijkse nieuwsbrief.