Kerstin van Tiggelen en Fransje Leering verzorgen campagne om bedrijven te werven
AlgemeenDRONTEN - Fransje Leering van Flinder Reclamestudio en Kerstin van Tiggelen van Accent Grave gaan samen met de gemeente Dronten een campagne voeren om bedrijven te werven. Vanaf april zetten zij Dronten een half jaar in de schijnwerpers als vestigingsplaats voor vooral bedrijven in de agrarische- en voedselsector.
De gemeente had een wedstrijd uitgeschreven voor een campagne en die leverde zeven inzendingen op. De winnende slogan van Van Tiggelen en Leering luidt ‘midden in de markt’.
Werveldwind
De zittende Drontense ondernemers krijgen een belangrijke rol in de campagne, net als de bedrijfsterreinen. Het tweetal kondigt aan via ‘een wervelwind van iconen’ duidelijk te maken dat Dronten voor land- en tuinbouw en voedings- en levensmiddelenindustrie een vruchtbare plek is.
„Dat Dronten midden in Nederland, en daarmee midden in de markt ligt, benadrukken we met een pointer, die eveneens een herkenbaar element in de campagne wordt”, aldus Fransje Leering.