Rockband neemt clip op in Biddinghuizen: „Mensen stimuleren om afval te recyclen”

Algemeen

BIDDINGHUIZEN - De rockband Paceshifters heeft een videoclip opgenomen bij het plastic-recyclingbedrijf Van Werven in Biddinghuizen „Met dit nummer willen we mensen stimuleren om hun afval te recyclen”, zegt frontman Seb Dokman.

„Waar normaal het gebrom klinkt van shovels en recyclinginstallaties, hoorde je twee weken geleden een heel ander geluid: het nieuwste nummer van Paceshifters”, aldus Van Werven over de videoclip voor het nummer ‘Wasted Days’.

De band uit Wijhe werd opgericht in 2008 en bestaat uit Jesper Albers en de gebroeders Paul en Seb Dokman. „Er zwerft te veel afval rond op straat en dat moet veranderen”, aldus Seb Dokman, „No music on a dead planet!”

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Afbeelding
Waarom Kampen? Frederique van Winsen: ook al woon ik in Diemen, een bezoek aan Kampen voelt als thuiskomen! 5 uur geleden
Afbeelding
Waarom Kampen? Jantine Jimmink verhuisde van Amsterdam naar Kampen voor een betaalbaar thuis in de historische binnenstad. 5 uur geleden
Wethouder Duvekot
Peter Duvekot (Dronten Sociaal) gekozen tot voorzitter Nederlandse Vereniging voor Raadsleden 5 uur geleden

Abonneer gratis

op de digitale krant en op
de wekelijkse nieuwsbrief.