Afbeelding
Foto: Dronten Marketing

Heuse ‘moodfilm’ moet promotie Dronten kracht bijzetten

Algemeen

DRONTEN - Om de promotie van het gebied Dronten meer kracht bij te zetten, heeft Dronten Marketing een promotievideo in de vorm van een moodfilm laten maken. Naast de moodfilm worden er vijf korte video’s gemaakt, die speciaal bedoeld zijn om te delen via social media kanalen door ondernemers, inwoners én bezoekers.

‘Elk kort filmpje heeft zijn eigen thema, inspelend op de diversiteit die Dronten in huis heeft’, meldt Dronten Marketing. Op de sociale media van Dronten Geeft Je De Ruimte worden de video’s de aankomende periode onder de aandacht gebracht. Daarmee wordt geprobeerd om een breed publiek binnen en buiten de regio te bereiken. 

Er wordt aandacht gegeven aan de thema’s ‘water-, kust- & strandland, ‘daag & leef jezelf uit’ en ‘doen, groen en wandelschoen’. De eerste promo-video ging over ‘ongekend en ongeremd fietsen’. Naast de korte video’s is er ook een ‘aansluitend merkverhaal’ over vrijetijdsbesteding in Dronten geschreven.

Identiteit versterken

Dronten Marketing wil op deze manier huidige en potentiële bezoekers informeren en inspireren. “In de video’s komt het thema ‘ruimte’ letterlijk en figuurlijk terug in de weidsheid van onze polder en in de ruimte die er is voor activiteiten van de recreatieve sector”, aldus Josje Waagmeester van Dronten Marketing. “Zo versterken we de identiteit van onze gemeente én laten we zien wat hier is, wat hier kan en waarom je hier moet zijn.”