Dorp weet Ontmoetingspark te vinden: ‘Buurthuisfunctie zou mooi zijn’

3 nov, 16:16 Algemeen Foto: Wouter Foppen
Er is van alles te beleven, ook wordt er samengewerkt met het dierenpark.
Er is van alles te beleven, ook wordt er samengewerkt met het dierenpark.

Het is een doodnormale donderdagmiddag. Terwijl Dekkers in het theehuis ‘Binnen bij Buiten’ druk bezig is om enkele bezoekers het naar de zin te maken, wordt er buiten gespeeld, gelachen en genoten. Kinderen kijken gefascineerd naar alle dieren di..