Koetshuis
Koetshuis ©maartenheijenk.nl

Barbecue voor 55-plussers in Het Koetshuis: „Gezelligheid staat centraal”

Biddinghuizen

BIDDINGHUIZEN - De Meerpaal houdt op vrijdag 28 juni (17:30 uur) een barbecue in Het Koetshuis. De bijeenkomst is bedoeld voor 55-plussers.

„Tijdens deze avond staan gezelligheid en samen eten centraal”, aldus De Meerpaal, „Mensen die niet willen barbecueën zijn uiteraard ook van harte welkom voor een praatje en een drankje.”

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Afbeelding
Waarom Kampen? Frederique van Winsen: ook al woon ik in Diemen, een bezoek aan Kampen voelt als thuiskomen! 9 uur geleden
Afbeelding
Waarom Kampen? Jantine Jimmink verhuisde van Amsterdam naar Kampen voor een betaalbaar thuis in de historische binnenstad. 9 uur geleden
Wethouder Duvekot
Peter Duvekot (Dronten Sociaal) gekozen tot voorzitter Nederlandse Vereniging voor Raadsleden 10 uur geleden

Abonneer gratis

op de digitale krant en op
de wekelijkse nieuwsbrief.