Burgemeester Gebben in video-oproep: „We doen het heel erg goed in Dronten”

Gemeente

DRONTEN - „We doen het eigenlijk heel erg goed in de gemeente Dronten”, zegt burgemeester Jean Paul Gebben in een videoboodschap, „We houden ons uitstekend aan de maatregelen van het RIVM. Er worden tot op dit moment geen boetes uitgeschreven.” De burgemeester wijst in zijn boodschap op de lokale steunmaatregelen.

Overzicht coronamaatregelen

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Abonneer gratis

op de digitale krant en op
de wekelijkse nieuwsbrief.