
Een week lang de Israëlische vlag bij gemeentehuis Dronten: “Uit sympathie”
GemeenteDRONTEN - ‘Uit sympathie’ hijst de gemeente Dronten een week lang de Israëlische vlag bij het gemeentehuis aan het Meerpaalplein. Dat meldt de gemeente op Facebook.
“Gemeente Dronten is geschokt door het gewelddadige offensief op Israël dat de Palestijnse beweging Hamas vanuit de Gazastrook heeft gevoerd”, aldus de verklaring op het sociale netwerk.
Burgemeester Jean Paul Gebben zegt namens het college: “We leven mee met slachtoffers en nabestaanden en alle mensen - Israëliërs en Palestijnen - die al jarenlang in een gespannen sfeer leven als gevolg van dit conflict.”
















