De Steiger
De Steiger ©maartenheijenk.nl

Swifterbant houdt koffieochtenden ‘voor eenzame en alleenstaande buurtbewoners’

Swifterbant

SWIFTERBANT - In dorpshuis De Steiger wordt vanaf dinsdag 5 april iedere twee weken een koffieochtend gehouden. Het is een initiatief van de huisartsenpraktijk Swifterbant en De Meerpaal.

„We ontvingen signalen dat er behoefte was om voor eenzame en alleenstaande buurtbewoners activiteiten te organiseren”, vertelt buurtsportcoach André Warners.

De ochtenden zijn gratis. „Ontmoeting en gezelligheid staan centraal, dus loop vooral gezellig binnen voor een praatje.”

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Afbeelding
Grote belangstelling voor informatieavond over nieuwe Defensiekazerne in Zeewolde 14 Foto’s Ruimte voor Defensie 27 jun, 09:05
Afbeelding
Starterslening helpt vooral middeninkomens aan eerste koopwoning 26 jun, 17:30
Afbeelding
Franse sfeer in stadscentrum SuyderSee deze zaterdag 26 jun, 17:04

Abonneer gratis

op de digitale krant en op
de wekelijkse nieuwsbrief.