Drukte op de consumentenbeurs in De Meerpaal.
Drukte op de consumentenbeurs in De Meerpaal. ©maartenheijenk.nl

Carpe Diem enorm tevreden over toeloop consumentenbeurs in De Meerpaal

Partnerbijdrages

DRONTEN - ,,We hebben natuurlijk een doelstelling qua aantal bezoekers en die gaan we zeker halen.’’ Eigenares Nathalie Minkman van Carpe Diem Makelaardij is tevreden over de toeloop op haar consumentenbeurs in De Meerpaal. ,,We zitten nu al boven de tweeduizend bezoekers’’, zegt ze kort na het middaguur.

Het is de eerste keer dat Carpe Diem een beurs heeft georganiseerd. Het thema van de dag is: ‘wonen - leven - genieten’.

Het past bij ons

Is het organiseren van een beurs geen vreemde tak van sport voor een makelaar? ,,Nee hoor, het past heel goed bij ons’’, antwoordt Nathalie Minkman, ,,Het thema past helemaal bij onze stijl van makelaardij.''

,,Wij zijn gericht op de verhalen achter het verkopen van huizen. Feitenkennis is belangrijk als je een huis verkoopt, maar de verhalen, het rondmaken van de cirkel en dus de beleving van wonen zijn ook heel belangrijk.’’

Laagdrempelige beurs

Samen met haar mede-organisatoren wilde de makelaar een laagdrempelige beurs organiseren: ,,Een beurs die aangenaam is voor de consumenten en die tegelijkertijd de ondernemers uit Dronten een mooie gelegenheid biedt om zich voor één dag te presenteren in het centrum van Dronten.’’

Enthousiast

De beurs was dus opgezet voor bedrijven die niet in het centrum zitten. Gaandeweg meldden zich echter ook ondernemers uit het centrum. ,,De mensen waren enthousiast en dat trok weer andere bedrijven aan. Als die pasten in onze thema’s en een aanvulling waren voor de consument, hebben we ook die ondernemers een plek gegeven’’, aldus Minkman.

Door het enthousiasme van de ruim veertig standhouders en de grote toeloop van consumenten kon de organisatie van de Carpe Diem Consumentenbeurs niet anders dan tevreden zijn over de dag.