Een tekening van het plan voor De Boeg.
Een tekening van het plan voor De Boeg. screenshot bestemmingsplan

Raad vergadert digitaal over woningbouw De Boeg en afvalbeleid

Gemeente

DRONTEN - De gemeenteraad houdt donderdag 3 december (19:30 uur) een commissievergadering. Het is een digitale vergadering, die te volgen is via een rechtstreekse videoverbinding.

Op de agenda staan een eerste discussie over een nieuw afvalbeleid en de wijziging van het bestemmingsplan, die woningbouw mogelijk moet maken op de locatie van het voormalige tuincentrum De Boeg.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Afbeelding
Waarom Kampen? Frederique van Winsen: ook al woon ik in Diemen, een bezoek aan Kampen voelt als thuiskomen! 17 uur geleden
Afbeelding
Waarom Kampen? Jantine Jimmink verhuisde van Amsterdam naar Kampen voor een betaalbaar thuis in de historische binnenstad. 17 uur geleden
Wethouder Duvekot
Peter Duvekot (Dronten Sociaal) gekozen tot voorzitter Nederlandse Vereniging voor Raadsleden 17 uur geleden

Abonneer gratis

op de digitale krant en op
de wekelijkse nieuwsbrief.