VIDEO | Burgemeester viert feestje: „Dat je zó’n mooi gemeentehuis mag openen…”

Gemeente

DRONTEN - „Iedere euro is welbesteed.” Dat zegt burgemeester Jean Paul Gebben over het gemeentehuis van Dronten, dan vanmorgen na 14 maanden verbouwen werd heropend. „Het is vandaag een feest. Dat je zó’n mooi gemeentehuis mag openen, dat is een dag om trots op te zijn”, aldus de burgemeester.

Verbouwing gemeentehuis


Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Afbeelding
Waarom Kampen? Frederique van Winsen: ook al woon ik in Diemen, een bezoek aan Kampen voelt als thuiskomen! 3 uur geleden
Afbeelding
Waarom Kampen? Jantine Jimmink verhuisde van Amsterdam naar Kampen voor een betaalbaar thuis in de historische binnenstad. 3 uur geleden
Wethouder Duvekot
Peter Duvekot (Dronten Sociaal) gekozen tot voorzitter Nederlandse Vereniging voor Raadsleden 4 uur geleden

Abonneer gratis

op de digitale krant en op
de wekelijkse nieuwsbrief.