VIDEO | Roelof Siepel: „Vooral genieten van al het moois dat dit gebouw heeft”

Gemeente

DRONTEN - Wethouder Roelof Siepel vindt dat het gemeentehuis méér is geworden dan hij ervan verwacht had. Hij beseft dat de verbouwing veel geld gekost heeft. De wethouder ziet het debat met de gemeenteraad over de besteding van die 25,7 miljoen euro met vertrouwen tegemoet: „En ik hoop dat we dan vooral kunnen genieten van al het moois dat dit gebouw heeft.”

Verbouwing gemeentehuis

.


Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Afbeelding
Waarom Kampen? Frederique van Winsen: ook al woon ik in Diemen, een bezoek aan Kampen voelt als thuiskomen! 3 uur geleden
Afbeelding
Waarom Kampen? Jantine Jimmink verhuisde van Amsterdam naar Kampen voor een betaalbaar thuis in de historische binnenstad. 3 uur geleden
Wethouder Duvekot
Peter Duvekot (Dronten Sociaal) gekozen tot voorzitter Nederlandse Vereniging voor Raadsleden 3 uur geleden

Abonneer gratis

op de digitale krant en op
de wekelijkse nieuwsbrief.