VIDEO | Een derby voetballen zonder publiek: „Dit is helemaal niks”

Sport

BIDDINGHUIZEN - De derby BAS - Swift’64 werd zaterdag gespeeld zonder publiek. De mening van de BAS-aanvoerder Stefan Tolhoek was duidelijk: „Dit is helemaal niks.” Spelers en coaches van BAS en Swift hopen allemaal dat ze de competitie kunnen afmaken, maar houden er in hun achterhoofd ook rekening mee dat het kabinet anders beslist.

BAS Voetbal - Swift’64 1-2

.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Het gebied aan de Ecu waar het complex moet komen.
Vragen over natuur, laadpalen en water bij woon-zorgcomplex Ecu beantwoord 18 uur geleden
Afbeelding
Flevoland Open judotoernooi uitgesteld vanwege verwachte hitte 19 uur geleden
Defqon.1
Hitteprotocol voor Defqon.1: extra waterpunten en schaduwplekken 21 uur geleden

Abonneer gratis

op de digitale krant en op
de wekelijkse nieuwsbrief.