Afbeelding
©maartenheijenk.nl

Waterschap in gesprek met inwoners over natuur rond IJsselmeerdijk

Swifterbant

SWIFTERBANT - De IJsselmeerdijk tussen de Ketelbrug en Lelystad moet worden verstevigd. Waterschap Zuiderzeeland wil de inwoners laten meepraten en houdt daarvoor op woensdag 16 december (13:30 uur) een bijeenkomst.

Het thema van de middag is: ‘energie en biodiversiteit/natuurontwikkeling’. Het betreft een digitale bijeenkomst, waarvoor deelnemers zich vooraf dienen aan te melden.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Afbeelding
Waarom Kampen? Frederique van Winsen: ook al woon ik in Diemen, een bezoek aan Kampen voelt als thuiskomen! 13 uur geleden
Afbeelding
Waarom Kampen? Jantine Jimmink verhuisde van Amsterdam naar Kampen voor een betaalbaar thuis in de historische binnenstad. 13 uur geleden
Wethouder Duvekot
Peter Duvekot (Dronten Sociaal) gekozen tot voorzitter Nederlandse Vereniging voor Raadsleden 13 uur geleden

Abonneer gratis

op de digitale krant en op
de wekelijkse nieuwsbrief.