
Wethouder Duvekot nodigt Swifterbanters uit voor maandelijkse dorpswandeling
SwifterbantSWIFTERBANT – Inwoners van Swifterbant kunnen ook dit najaar in gesprek met dorpswethouder Peter Duvekot tijdens een maandelijkse wandeling. Duvekot is regelmatig in het dorp aanwezig en zoekt actief contact met bewoners, verenigingen en andere partijen, zoals Dorpsbelangen.
Op woensdag 3 september en woensdag 22 oktober zijn er weer wandelmomenten gepland. Inwoners kunnen kiezen uit een gesprek om 15.00 of 16.00 uur. Wie liever niet wandelt maar wel iets wil bespreken, kan ook een losse afspraak maken.
Duvekot wil met de wandelingen horen wat er speelt in Swifterbant. Aanmelden kan bij gebiedsregisseur Caro Hollebeek via c.hollebeek@dronten.nl of 06 57 211 767. Vermeld hierbij het gewenste tijdstip en de locatie om te starten.
John van Weeghel
















