
Van uw gebiedsregisseur Swifterbant: Dorpswethouder nodigt inwoners uit voor een wandeling
SwifterbantEerst even een bericht van de dorpswethouder Swifterbant Peter Duvekot. Hij is vanuit het college aanspreekpunt voor het dorp. Hij is regelmatig in het dorp te vinden en onderhoudt contact met allerlei partijen, waaronder vereniging Dorpsbelangen. Peter vind het heel waardevol dat hij naast zijn inhoudelijke portefeuille ook wethouder is voor het dorp Swifterbant.
En hij is heel positief over de betrokkenheid die hij steeds weer merkt als hij mensen in het dorp spreekt. Maar hij wil nog meer in gesprek met u, als inwoner van Swifterbant, om te horen wat er bij u leeft. Daarvoor wil hij inwoners van Swifterbant uitnodigen om een wandeling te maken. Vanaf juli wil hij elke maand samen een inwoner of een groepje inwoners een rondje te lopen om bij te praten. Voor het maken van deze wandelafspraak kunt u met mij contact opnemen, via c.hollebeek@dronten.nl of telefonisch via 06 57 211 767. En mocht u niet kunnen wandelen maar toch een gesprek willen, dan kan dat natuurlijk ook.
Contact in de vakantieperiode
Voor mijn vakantie heb ik mijn inloop op de dinsdagmiddag t/m 11 juli in De Steiger van 15.00 - 17.00 uur. Daarna, is er, in verband met de zomervakantieperiode van 18 juli t/m 29 augustus even geen inloop. Dat betekent natuurlijk niet dat ik de hele zomer niet bereikbaar ben. U kunt mij, ook in de zomer, bellen of mailen voor het maken van een afspraak of om uw zorgen of vragen aan te geven.
Ontmoetingsmarkt MFC
1 juli in SwifterbantIk ben ook aanwezig op de ontmoetingsmarkt voor het MFC 1 juli van 13.00 uur-16.00 uur op De Poort. Dan presenteren de verschillende activiteiten en clubs zich, die straks gaan plaats vinden in het MFC. U kunt ook uw idee voor een goede naam voor het MFC indienen. En er is natuurlijk aan de kinderen gedacht met een leuk springkussen en een ijscokar. Ik zou zeggen komt allen, want dan kunt u zelf zien wat er allemaal gaat gebeuren, straks in het MFC.
En mocht ik u niet meer spreken dan wens ik u bij deze een fijne en gezellige zomer, in Swifterbant of elders!



















