Oost Flevoland Woondiensten
Oost Flevoland Woondiensten OFW

OFW over klachten: „Belangrijk dat huurders ontevredenheid bij ons melden”

Algemeen

DRONTEN - Nathalie Crone, manager wonen van Oost Flevoland Woondiensten, vindt het belangrijk dat huurders eventuele ontevredenheid melden bij OFW: „Pas dan kunnen wij samen een oplossing zoeken.”

Crone doet deze mededeling in een persbericht naar aanleiding van nieuwe cijfers van Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector. Dit centrum meet de tevredenheid van de OFW-huurders.

Tijdelijke daling

Volgens Crone was die tevredenheid door invoering van een nieuw ICT-systeem tijdelijk gedaald. OFW constateert dat er in het eerste kwartaal van 2019 weer sprake is van een stijging: van gemiddeld een 7,4 naar een 7,8.

„Natuurlijk zijn er ook huurders die niet helemaal tevreden zijn. Ook wij moeten wel eens nee verkopen”, beseft Nathalie Crone, „Belangrijk hierin vinden we dat ons antwoord duidelijk en betrouwbaar is.”