
Buurtsportcoaches en De Regenboog starten met stoelgym
AlgemeenDRONTEN - De buurtsportcoaches en De Regenboog startten maandag met stoelgym voor verschillende groepen van het woonzorgcentrum. „Deze samenwerking is een perfecte manier om met mensen die minder mobiel zijn toch sportief bezig te zijn”, vertelt buurtsportcoach René Lont.
Lont heeft gesprekken gevoerd over welke vorm van bewegen het meest past bij De Regenboog: „Na verschillende overleggen bleek stoelgym het meest geschikt te zijn voor de bewoners.” De eerste drie lessen zijn gesubsidieerd. Als het een succes is, krijgt het een vervolg.



















